Tarifų skaičiuoklė – patarimai draudimo brokeriams

  • Skaičiuoklė – neskaičiuoja AB „Lietuvos draudimas” (LD) tarifų, rodo keistus pranešimus. Galimos šios priežastys:
    • Jūsų darbo vietos išorinis IP adresas nėra registruotas draudiko sistemoje. Savo IP adresą galite pamatyti čia arba skaičiuoklės lango apačioje;
    • Jūsų naudojamas prisijungimas neturi reikiamų teisių dirbti su B2B. Abiem atvejais reikia kreiptis į draudiką – savo kuratorių;
    • Katalogas, kuriame yra Mintak programos, turi požymį read-only – kreipkitės į savo IT, kad būtų suteiktos pilnos teisės;
    • Jei tai draudiko problemos, kol draudikas atliks prašomus pakeitimus, paleidus skaičiuoklę nuimkite varnelę ties LD logotipu.
  • Skaičiuoklė – neskaičiuoja Seesam Insurance AS Lietuvos filialas tarifų:
    • Jūsų darbo vietos išorinis IP adresas nėra registruotas draudiko sistemoje. Savo IP adresą galite pamatyti čia arba skaičiuoklės lango apačioje. Jį reikia siųsti support@seesam.lt.
  • Skaičiuoklė – neskaičiuoja Gjensidige ADB tarifų:
    • Jei esate įsitikinę, kad jūsų naudojamas vardas/slaptažodis teisingi, tuomet prisijungę prie draudiko savitarnos atkreipkite dėmesį, ar nesate prašomi pasikeisti savo slaptažodį. Skaičiuoklė jau neskaičiuos Gjensidige tarifo, jei slaptažodžio galiojimas mažesnis nei 5 dienos.
  • Skaičiuoklė – neskaičiuoja  ERGO Insurance SE Lietuvos filialas tarifų:
    • Jei skaičiuoklėje, stulpelyje „PCA pastaba į pasiūlymą” matote kitokį klaidos pranešimą nei „Neteisingas vardas/slaptažodis”, kvieskite UAB Mintak pagalbą.
  • Skaičiuoklė – vis tiek neskaičiuoja tarifų:
    • neuždėtos varnelės (nepasirinkti draudikai) ties draudikų logotipais lentelėje;
    • stulpelyje „PCA pastaba į pasiūlymą” matote klaidos pranešimą, panašų į „Neteisingas vardas/slaptažodis” – pasikoreguokite savo darbuotojo kortelėje ir perleiskite skaičiuoklę;
    • neteisingas vardas arba/ir slaptažodis prisijungusio darbuotojo kortelėje (pagrindinė programa Mintak Brokeris, Žinynai, Darbuotojai, puslapis Draudikų sistemos). Nekopijuokite vardų/slaptažodžių tiesiai iš Excel – išsikraipo perkelta informacija;
    • pakeitėte slaptažodį draudiko sistemoje, o jūsų kortelėje liko senasis.
  • Jei viską išbandėte ir vis tiek liko problema – kvieskite UAB Mintak pagalbą!