Žalų valdymas, ES direktyva ir kita. Atlikti pakeitimai:
1. Aprašant žalą galima nurodyti ne tik ją administruojantį asmenį, bet ir priskirti teisininką;
2. Žalų paieška pagal darbuotoją kaip ekspertą, teisininką ar bet kurioje iš šių pozicijų;
3. Žalos finansinė dalis papildyta nauju lauku – Suma pagal sąskaitas.
4. Žalos->Žalų žinynai, servisų aprašymas papildytas galimybe nurodyti komiso procentus.
5. Žalos->Žalų valdymas, žalų paieškoje pažymėjus „serv.”, į excel formatą bus eksportuota nauja ataskaita su paskaičiuota komiso suma, atsižvelgiant į sumą pagal sąskaitas ir komiso procentus, nurodytus prie serviso aprašymo. Taip pat galima šią ataskaitą spausdinti tiek su papildoma informacija, tiek be, ir įprastu Mintak ataskaitos pavidalu.
6. Žinynai->Darbuotojai – informatyvus sąrašas vietoj buvusio.
7. Žinynai->Draudimo rūšys – pilnesnis sąrašas ir draudimo rūšies aprašymas papildytas galimybe papildomai pažymėti, kad jei „Draudimo sutartys pagal šią draudimo rūšį netęsiamos”, tai galima dar pažymėti, kad „NEGALIOJA metinėms sutartims”. Tai reiškia, kad trumpalaikės sutartys nebus rodomos standartinėse besibaigiančių polisų sąrašuose, o jei sutartis metinė, tai tokią sutartį matysite minėtoje ataskaitoje.
8. Žinynai->Draudėjai. Tęsiant pasirengimą įgyvendinti ES direktyvą dėl duomenų saugumo ir apsaugos nuo nereikalingų duomenų kaupimo, Mintak Brokeryje realizuoti šie pakeitimai:
a) Draudėjų sąraše galima spausti dešinį pelės mygtuką ir pasirinkti „Pažymėti ištrintais klientus, kurie neturi draudimo polisų”. Pasinaudojus iPCA skaičiuokle, visi klientai atsiduria jūsų duomenų bazėje – klientų sąraše, nepriklausomai nuo to, ar buvo sudaryta draudimo sutartis, ar ne.
b) Antru žingsniu reikia realiai pašalinti nenaudojamus draudėjus iš savo duomenų bazės – ten pat pasirinkę paskutinį meniu punktą „Realiai pašalinti „ištrintus” klientus iš duomenų bazės” tą ir atliksite. a ir b žingsniuose nėra atsižvelgiama į draudėjų tipą – fizinis ar juridinis asmuo.
c) Nuo a ir b nepriklausantis žingsnis c – senų polisų šalinimas iš Mintak duomenų bazės. Atsižvelgiant į įmonės vadovo priimtą sprendimą kiek laiko saugoti senus polisus duomenų bazėje, „Ataskaitos->Ataskaitos partneriams”, puslapyje „ataskaitų spausdinimas” esančiame kitame puslapyje „Duomenų šalinimas”, galima pasiruošti atitinkamą senų polisų ataskaitą. Jums reikia pasirinkti datą, iki kurios turėjo baigtis jūsų norimi trinti polisai, draudėjo tipas – fiziniai, juridiniai ar visi, galima nurodyti/pasirinkti konkretų klientą ir ar rodyti sąrašą tik be galiojančių polisų po pasirinktos datos. Paskutinė sąlyga gali būti aktuali, jei priimtas sprendimas trinti tik tuos polisus, kuriuose esantys draudėjai nesidraudė po kažkurios datos. Susiformavus sąrašą ir pažymėjus norimus trinti polisus, lieka paspausti mygtuką „Šalinti pažymėtus” ir tokiu būdu apsivalysite nuo nereikalingo kiekio polisų. Trinami tik pažymėti polisai. Jei norite pažymėti visus vienu mygtuko spustelėjimu, pasinaudokite sisteminiu meniu lentelės viršuje, kairėje esančių meniu anglų kalba. Sistema per šitą ataskaitą turėtų neleisti ištrinti polisų, kurie baigėsi vėliau nei prieš 2 metus, tačiau būkite atidūs. Pasinaudoti šia funkcija gali tik Jūsų įmonės Mintak Brokeris sistemos administratoriai. Beje, pradėjus šią trynimo operaciją, yra įdėtas stabdis – mygtukas STOP, jei kažkodėl apsigalvotumėt nutraukti operaciją.
Prie ES direktyvos įgyvendinimo dar teks sugrįžti ne kartą, nes šiai dienai niekas tiksliai negali pasakyti ko bus tiksliai reikalaujama iš už direktyvos įgyvendinimą atsakingos institucijos pusės.
Atlikti kiti smulkesni programos patobulinimai ir pakeitimai.